پرینت

شت کوین چیست؟ آشنایی با Shitcoin و نحوه شناسایی آن ها

شت کوین (Shitcoin) در واقع یک اصطلاح محاوره‌ای و تحقیرآمیز برای ارزهای دیجیتالی است که ارزش بالایی ندارند و بدون هدفمندی خاصی ساخته شده‌اند. البته بعضاً به ارزهای دیجیتالی که پس از بیت کوین عرضه شده‌اند، یعنی دسته‌ای از آلت کوین‌ها نیز شت کوین می‌گویند؛ اما شت کوین‌ها اغلب با طرح‌های پامپ و دامپ و فعالیت‌های کلاهبرداری مرتبط هستند و خطرات قابل‌توجه

...
پرینت

نات کوین چیست؟ راهنمای ثبت نام و ماین توکن NOT

بازی تلگرامی نات کوین (Notcoin) با بیش از ۳۴ میلیون کاربر، این روزها در اوج محبوبیت است و همه‌جا از آن صحبت می‌شود. علت آن هم فقط یک چیز است: کسب درآمد فقط با عضویت و زدن روی یک سکه در یک ربات تلگرامی. این مقاله راهنمای کامل شماست برای کسب درآمد از نات کوین.

در این مطلب، با زبانی ساده به این سؤالات پاسخ می‌دهیم:

  • نات کوین چیست و چگونه کار می‌کند؟
  • چگو
...
پرینت

پیش فروش نات کوین و تبدیل امتیاز؛ آموزش خرید و فروش NFT ووچر Notcoin

سازندگان نات کوین طی پستی در کانال تلگرامی خود اعلام کردند که بازیکنان برتر این بازی می‌توانند از طریق ربات تلگرامی آن اقدام به خرید ووچر یا کوپن نات کوین که همان NFT نات کوین است، کنند؛ یعنی می‌توانند اقدام به تبدیل امتیاز نات کوین کنند. طبق گفته سازنده‌ها، کسانی که این ووچرها را دارند می‌توانند قبل از عرضه رسمی نات کوین‌هایشان را معامله کنند.

این

...
پرینت

لونا کلاسیک چیست و ارز دیجیتال LUNC از کجا آمد؟

نام لونا کلاسیک (Luna Classic) با توکن لونا (LUNA) و شبکه سقوط‌کرده ترا (Terra) و استیبل کوین آن UST پیوند خورده است. پس از سقوط شبکه ترا و توکن‌های آن، سازندگان و جامعه ترا طرحی را برای راه‌اندازی مجدد این پروژه تصویب کردند که باعث سردرگمی بسیاری از مردم درمورد نام‌های توکن جدید و قدیمی این شبکه شد.

در این مقاله توضیح می‌دهیم که لونا کلاسیک چیست و

...
پرینت

تتر بخریم یا دلار؟ مقایسه کامل تتر (USDT) با دلار (USD)

مقایسه تتر با دلار از آن دست مقایسه‌هایی است که بیشتر از اینکه برای کاربران جهانی جذاب باشد، ایرانی‌ها را به خود شیفته می‌کند. وقتی صحبت از تفاوت تتر و دلار می‌کنیم، همه چیز به قیمت منتهی نشده و تفاوت‌های جذاب دیگری نیز در این بین وجود دارند. تتر را می‌توان به نوعی دلار دیجیتال تعریف کرد که البته مزیت‌های بسیار جذابی را به‌خصوص برای کاربران ایرانی

...

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2