پرینت

آموزش ترید ارز دیجیتال؛ راهنمای شروع Trade در کریپتو

تحقق سود و منفعت مالی از خریدوفروش ارزهای دیجیتال، انگیزه و هدفی است که تریدرها در این حرفه به‌دنبال آن هستند. می‌دانیم که سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال با سرعت بالایی در حال فراگیرشدن بوده و بسیاری از افراد برای کسب درآمد به ترید مشغول‌اند. بسیاری دیگر علاقه دارند، با آموزش ترید ارز دیجیتال، در این بازار فعالیت مالی داشته باشند.

اگر علی‌رغم علاقه‌

...
پرینت

هاوینگ بیت کوین چیست؟ توضیح ساده Halving

ماه آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی که معادل اوایل اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ شمسی است، تاریخی بسیارمهم در تاریخ بیت کوین تلقی می‌شود. در این ماه، رویدادی بزرگ تحت عنوان «هاوینگ بیت کوین» رخ می‌دهد که همیشه تحلیل‌گران از آن به‌عنوان یکی از عوامل مهم در رشد قیمت بیت کوین یاد کرده‌اند. اما هاوینگ بیت کوین چیست؟ چه معنایی دارد؟ چگونه روی قیمت و ارزش بیت کوین تاثیر م

...
پرینت

سوئینگ تریدینگ یا ترید شناور چیست؟

بازارها حرکتی چرخه‌ای دارند و به‌طور مداوم، درحال نوسان هستند. برخی تریدرها به نوسانات اندک در حد چندثانیه تا چندساعت توجه می‌کنند و برخی روندهای چندماهه تا چندساله را برای کسب سود درنظر می‌گیرند. تعدادی از تریدرها هم ترجیح می‌دهند حدوسط را پیش بگیرند و از نوسانات چندروزه تا چندهفته‌ای استفاده کنند. اگر شما هم در فکر استفاده از نوسانات میان‌مدت‌تر

...
پرینت

عمق بازار چیست و چه کاربردی دارد؟ توضیح Market Depth با نمودار

اگر با معامله و سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال آشنا باشید، حتماً می‌دانید که ابزارهای سودمند زیادی برای کمک به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران وجود دارند. استفاده از این ابزارها می‌تواند به شما در کاهش ریسک سرمایه‌گذاری و اطمینان بیشتر از خرید‌و‌فروش ارزهای دیجیتال مختلف کمک کند. یکی از این ابزارهای مفید نمودار عمق بازار (Market Depth) است.

شاید ا

...
پرینت

ارز دیجیتال یا بورس؟ مقایسه سرمایه گذاری در دو بازار مالی محبوب

بازار بورس و بازار ارز دیجیتال دو بازار مالی محبوب هستند. برخی از افراد این دو را دو جزء کاملاً متفاوت و غیرقابل‌قیاس می‌دانند، در حالی‌ که عده‌ای دیگر پارامترهای مشابهی در این دو بازار می‌بینند. حقیقت این است که با آشنایی با ریسک و سود بالقوه تمامی بازارها و با دانستن استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در هریک می‌توان انتخاب بهتری داشت.

در این مقاله سعی می‌

...

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2