پرینت

پری مینت چیست؟ چگونه قبل از عرضه یک NFT آن را مینت کنیم؟

دنیای هیجان‌انگیز و جذاب NFTها هنرمندان و خالقان را مستقیماً به خریداران وصل می‌کند. این دسته از توکن‌ها به شما مالکیت آثار هنری، موسیقی، ویدیوها و سایر آثار و دارایی‌های دیجیتال را می‌دهند. حال با قابلیت جدید NFTها با نام پری مینت(Premint) روبه‌رو هستیم که کاربردهای جدیدی را برای این توکن‌ها به‌همراه دارد.

NFTها در بازارهای مخصوص خودشان از جمله اوپ

...
پرینت

توکن چیست؟ آموزش ساخت و شناخت انواع Token

توکن ارز دیجیتالی است که خودش بلاک چین مستقل ندارد. اگر این تعریف برای شما نامفهوم است، نگران نباشید و این مقاله را تا پایان دنبال کنید. در این مقاله ابتدا با بیانی کاملاً ساده توضیح می‌دهیم که تفاوت کوین و توکن در بازار ارزهای دیجیتال چیست و سپس مزیت‌های ایجاد یک توکن به‌جای بلاک چین اختصاصی را بررسی می‌کنیم.

توکن (Token) چیست؟

به طور کلی توکن (To

...
پرینت

فری مینت NFT چیست؟ مینت رایگان یا فری مینت NFT

فری مینت (Free Mint) روشی برای ایجاد NFT[1] ‌است که به افراد این امکان را می‌دهد تا NFT‌های خود را به‌صورت رایگان ایجاد و توزیع کنند. به‌طور کلی مینت (Mint) کردن در ادبیات کریپتو به‌معنای تولید است و فری مینت NFT (همان طور که از نامش پیداست) به تولید و البته توزیع رایگان NFTها اشاره دارد.

البته این توضیحی مختصر از مفهوم فری مینت است. این مفهوم در دن

...
پرینت

سرمایه‌گذاری روی دامنه‌های اتریومی؛ راهنمای گام به گام

دامنه اتریومی خود را ثبت‌ کرده‌اید؟ اگر نه، شاید اکنون زمان آن باشد.

در این مقاله، توضیحات اضافی را دور ریخته‌ام و مستقیم به‌سراغ اصل مطلب رفته‌ام. چگونه دامنه .eth ثبت کنیم و چرا این کار می‌تواند فرصتی هم برای سرمایه‌گذاری باشند؟ این مقاله پاسخی است به این دو پرسش.

دامنه بلاکچینی چیست؟

آدرس‌های اتریوم[1] این شکلی هستند:

۰xd۸da۶bf۲۶۹۶۴af۹d۷eed۹e۰۳e۵۳۴۱

...
پرینت

پروتکل اردینالز؛ ورود NFTها به شبکه بیت کوین

توکن‌های غیرمثلی[1] (NFT) یکی از محرک‌های مهم اکوسیستم غیرمتمرکز اتریوم[2] هستند و امروزه عرضه هزاران مجموعه و بازی متنوع در این شبکه بلاک چینی را شاهد هستیم. این ویژگی جذابی است که بیت کوین برای مدت‌زمان زیادی از آن بهره‌مند نبود. اما حالا همه‌چیز با عرضه پروتکل جدیدی به نام اردینالز تغییر کرده است.

پروتکل مذکور قرار است با اضافه‌کردن NFT به بیت کو

...

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2