پرینت

آموزش نحوه خرید و انتقال بیت کوین در تراست ولت

کیف پول ارز دیجیتال تراست یا تراست ولت (Trust wallet) یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین اپلیکیشن‌ها در میان کاربران و سرمایه‌گذاران ایرانی است. خرید بیت کوین و انتقال بیت کوین در تراست ولت بسیار آسان است و این کیف پول به فرایند احراز هویت مشتری یا KYC نیاز ندارد.

البته فقط ایرانی‌ها طرفدار این کیف پول نیستند. بیش از ۶۰ میلیون نفر در سراسر جهان از ترا

...
پرینت

۵ بهترین کیف پول چین لینک کدام‌ها هستند؟

چین لینک (Chainlink) یکی از محبوب‌ترین پروژه‌های ارز دیجیتال است که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۷ شروع کرد. این پروژه یک شبکه غیرمتمرکز اوراکل است که امکان اتصال ایمن منابع داده‌های خارجی، APIها و سیستم‌ها را به قراردادهای هوشمند در بلاک چین فراهم می‌کند. در واقع اوراکل‌ها در این شبکه می‌توانند بین دنیای واقعی و بلاک چین ارتباط برقرار کنند.

چین لینک یک

...
پرینت

۷ بهترین کیف پول‌های دوج کوین (Dogecoin) کدام‌ها هستند؟

دوج کوین[1]، اولین و جنجالی‌ترین میم کوین[2] دنیا، هنوز هم در فهرست ارزهای دیجیتال محبوب سرمایه‌گذاران قرار دارد. این ارز دیجیتال در زمان آماده‌سازی این مطلب (طبق اطلاعات سایت CoinMarketCap[3]) دهمین ارز دیجیتال بزرگ دنیاست که آمار خیلی خوبی برای آن محسوب می‌‌شود. می‌دانید که برای سرمایه‌گذاری در دوج کوین (مانند هر ارز دیجیتال دیگری) نیاز به یک کیف

...
پرینت

بهترین کیف پول‌های تتر در سال ۲۰۲۴ ؛ معرفی ۶ مورد از بهترین والت‌های تتر

برای اینکه درک واضحی از اهمیت و کاربرد تتر (Tether) داشته باشید، باید بیان کنیم که تتر مانند قلب تپنده ارزهای دیجیتال عمل می‌کند که در صورت نبود یا نابودی آن، آینده ارزهای دیجیتال تیره و تار می‌شود. همچنین استیبل کوین‌هایی مانند تتر برای ما ایرانی‌ها که برای نقل‌و‌انتقال پول در سراسر جهان با مشکلات بسیاری مواجه هستیم، مانند یک گذرگاه امن و کم‌دردسر

...
پرینت

آموزش کامل کیف پول متامسک (MetaMask)؛ مراحل نصب و استفاده

متامسک (Metamask) یکی از کیف پول‌های رسمی و معتبر شبکه اتریوم[1] است که به دو صورت اپلیکیشن تلفن همراه و افزونه مرورگر می‌توانید از آن استفاده کنید. این کیف پول قدرتمند به شما اجازه می‌دهد تا به‌راحتی و با امنیت کامل، کوین اتر و توکن‌های مبتنی‌بر استاندارد ERC-۲۰[2] را ذخیره‌سازی کنید.

بدون اغراق متامسک را می‌توان یک کیف پول کامل در نظر گرفت. متامسک

...

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2